Ticker

9/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Η BARBIE ΚΑΙ Ο ΚEN ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ ΤΟΥ FASHION SHOW ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ BALMAIN

 

Το αγαπημένο -και κυριολεκτικά- κουκλίστικό ζευγάρι ανέλαβε και ρόλο μοντέλων και φωτογραφήθηκαν με δημιουργίες του οίκου

Η ανάγκη να ταξιδέψουμε και να αποδράσουμε είναι πιο έντονη από ποτέ. Την ανάγκη αυτή μετουσίωσε σε

δημιουργία ο οίκος Balmain, ο οποίος απογείωσε την παρουσίας της νέα του συλλογή για το Φθινόπωρο του 2021 στο αεροδρόμιο Charles De Gaulle του Παρισιού με κυρίαρχο σκηνικό ένα 777 της Air France.

Πηγή φωτογραφίας:Balmain

Μπορεί η επιθυμία για ταξίδια να ήταν διάχυτη, ωστόσο τηρήθηκαν όλα τα υγειονομικά μέτρα που επιτάσσουν οι έκτακτες υγειονομικές συνθήκες και έτσι οι μοναδικοί παρευρισκόμενοι στο fashionshow του γαλλικού οίκου ήταν…η Barbie και ο Κen! 

Instagram/thejcmag

Μετά το τέλος της επίδειξης, Barbie και Κen,πόζαραν στο φωτογραφικό φακό φορώντας την απόλυτη πρόταση του οίκοι για το επόμενο Φθινόπωρο: το ροζ παστέλ χρώμα. Τόσο το αντρικό όσο και το γυναικείο σύνολο είχαν  ιδιαίτερα τονισμένους μυτερούς ώμους.

Το αγαπημένο ζευγάρι «κούκλων» αποτελεί πλέον τα κεντρικά πρόσωπα στη νέα καμπάνια του Balmain. Ωστόσο, μαζί τους φωτογραφήθηκαν και άλλες κούκλες που επίσης αποτελούν μοντέλα του οίκου.

Instagram/thejcmag

H Bardie και ο Κen δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για την επίδειξη του οίκου Balmain

Για τη συλλογή “Φθινόπωρο-Χειμώνας 2021″, ο οίκος Balmain συνεργάστηκε με τη Mattel και χρησιμοποίησε ως κεντρικά πρόσωπα της καμπάνιας του την αγαπημένη Barbie και τον σύντροφό της Ken.

Οι συγκεκριμένες κούκλες δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για το catwalk του γαλλικού οίκου, με χρήση τεχνολογίας CGI.

Instagram/thejcmag

«Όπως και ο (οίκος) Balmain, η Barbie βασίζεται σε μια μοναδική κληρονομιά. Από το ντεμπούτο της το 1959, είναι ένα διεθνές σύμβολο και μούσα, εξάπτοντας τη φαντασία και επηρεάζοντας συζητήσεις σε όλον τον κόσμο. Κάθε μια από τις συνεργασίες στις οποίες έχει συμμετάσχει η Barbie είναι ένας καθρέφτης των καιρών και ένα στιγμιότυπο της pop κουλτούρας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Matel ,Richard Dickson.

Η ιδέα ανήκει στον καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου Olivier Rousteing

Η έμπνευση γεννήθηκε στον Olivier Rousteing ,από το «Θέατρο της Μόδα» , μια πρωτοποριακή κίνηση στην οποία είχε προχωρήσει ο ιδρυτής του οίκου, Pierre Balmain, για να παρουσιάσει τις δημιουργίες του μετά το τέλος του Β Παγκοσμίου Πολέμου. Ο Pierre Balmain, έλλειψη μοντέλων, έντυσε 200 κούκλες με τα ρούχα του.

Instagram/olivier_rousteing

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου δεν έκρυψε την αδυναμία που είχε από μικρός για την κούκλα-σύμβολο. «Θυμάμαι ότι ο πατέρας μου δεν ήθελε να κρατήσω μια Barbie στο χέρι μου, αλλά νομίζω ότι είναι λάθος», δήλωσε αναφερόμενος στη φωτογράφηση.

Balmain: Fall-Winter 2021/2022

Όσον αφορά στις προτάσεις του οίκου: το κόκκινο και το χρυσό ήταν τα κυρίαρχα χρώματα. O συνδυασμός και των δύο μαζί δημιουργεί ένα έντονο αποτέλεσμα.

Βασικός ανταγωνιστής του χρυσού ήταν το ασημί. Ωστόσο, σε κάθε χρωματική επιλογή, κυρίαρχη διάθεση ήταν η ανάγκη για άνεση.

 

Δείτε το εντυπωσιακό Fashion Show του οίκου Balmain  

Πηγή: www.vwoman.gr