Ticker

9/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Η Μόδα συναντάει την Τεχνολογία στο Digital Fashion Forum, στις 30 Σεπτεμβρίου 2016

Με keynote speaker τον Chairman του ASOS, Brian McBride

Brian  McBride

Απαντώντας στις προκλήσεις και τις ανάγκες μίας αγοράς που μεταμορφώνεται χάρη στην τεχνολογία και το digital, τo Fashion Daily και το Marketing Week της Boussias Communications διοργανώνουν το Digital Fashion Forum, την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016, στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Δαΐς.
To Digital Fashion Forum (www.digitalfashionforum.gr), το μοναδικό συνέδριο για τους επαγγελματίες της μόδας και του λιανεμπορίου της στην ελληνική αγορά, θα εστιάσει στις νέες δυνατότητες που τους προσφέρει το digital και η τεχνολογία, με έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το marketing και το customer experience, online και offline.

Keynote speaker του Συνεδρίου είναι ο Brian McBride, Chairman του ASOS, ένας από τους κορυφαίους σήμερα managers στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, με πολυετή εμπειρία στους δύο κολοσσούς του, την ASOS και την Amazon.
Toν Brian McBride πλαισιώνουν δύο διεθνείς ομιλήτριες με πολύπλευρη δραστηριότητα και εμπειρία. Πρόκειται για τη Sue Seel, Lecturer του London College of Fashion, του Istituto Marangoni στο Λονδίνο, του Regents University και της Fashion Retail Academy και για την Kristina Dimitrova, ιδρύτρια της Interlaced, μιας πλατφόρμας που επικεντρώνεται σε ό,τι αφορά στη μόδα και την τεχνολογία, όπως Wearables, augmented reality, virtual reality κ.λπ.

To fashion industry μεταμορφώνεται
Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα πραγματοποιηθεί συζήτηση πάνελ, με θέμα «Το digital “μεταμορφώνει” το fashion industry: Επικοινωνία, πωλήσεις, customer experience». Άνθρωποι της μόδας θα συζητήσουν για τις αλλαγές, τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που φέρνει το digital στο fashion industry.

Στη συζήτηση πάνελ συμμετέχουν οι:
Μαριτζίνα Καλογνωμά, Ogilvy Group
Γιώργος Κελέφης, Εκδότης, OZON, OZON Raw
Γαλάτεια Λασκαράκη, Διευθύντρια, Marie Claire
Νάσος Ντότσικας, Σχεδιαστής Μόδας
Έλενα Πάκου, BloggerStyle Editor
Ζέτα Τσακούμη, Υπεύθυνη Επικοινωνίας, Δημοσιογράφος & Blogger
Τόνια Φουσέκη, Πρόεδρος, Athens Xclusive Designers Week

Greek brands of the digital era
Νέα ελληνικά fashion brands που γεννήθηκαν την εποχή του digital και έχουν βασίσει σημαντικά το κομμάτι της επικοινωνίας, των πωλήσεων και του customer experience σε αυτό, θα παρουσιάσουν το case τους και θα συζητήσουν με το κοινό για τις νέες ευκαιρίες που δημιουργούν τα social media, το content marketing, το ecommerce και οι ψηφιακές τεχνολογίες στον τομέα του customer experience.
Θα παρουσιάσουν:
Η Ελίνα Κορδαλή, Fashion Designer & Founder της Madame shoushou,
Η Μελίνα Πίσπα, Σχεδιάστρια και Co-Founder της Sun of a Beach και ο Κρίτων Ρούντος, Υπεύθυνος Marketing της Sun of a Beach,
και ο Γιάννης Στεφανίδης, Συνιδρυτής και Business Development Director του Mezoura.com.

Λύσεις, προτάσεις και lifestyle έμπνευση
Για τη δημιουργία καινοτόμων εμπειριών εντός καταστήματος χάρη στην τεχνολογία και το digital θα μιλήσει η Κατερίνα Καραγιάννη, Business Unit Director της UXlab- Business Unit της Atcom, ενώ ο Μάνος Κουμαντάκης, eBusiness Consultant της Convert Group, θα εξηγήσει τις ευκαιρίες και προοπτικές για τις ελληνικές εταιρείες μόδας στην παγκόσμια αγορά μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στο συνέδριο μιλούν ακόμα η Κωνσταντίνα Ψαρράκου, Διευθύντρια Ελλάδας του Τμήματος Προϊόντων Μειωμένου Κινδύνου της Παπαστράτος και ο Αναστάσιος Σπανίδης, CEO της Generation Y.

Χορηγοί- Υποστηρικτές
Μεγάλοι χορηγοί του συνεδρίου είναι οι: ATCOM, Dynamic Integrated Solutions (DIS), NTYNOMAI.gr και η Παπαστράτος, Χορηγός η Generation Y, Υποστηρικτής η Convert Group, Χορηγός Διερμηνείας η InterpretIt, Conferience Experience Sponsor το Conferience.com και Χορηγός Εκτυπώσεων η Pressious Arvanitidis.



Η Μαριτζίνα Καλογνωμά, μία από τις κυρίες του πάνελ

Μαριτζίνα Καλογνωμά- Ogilvy Group

Η Μαριτζίνα Καλογνωμά δραστηριοποιείται στον χώρο της επικοινωνίας και του Marketing από το 2002. Έχει διατελέσει Public Relations & Communication coordinator στη ΔΕΠΑ Α.Ε (Δημόσια Επιχείρηση Αερίου) για 2 χρόνια και από το 2004 ανέλαβε καθήκοντα Marketing & Communication Manager στην εταιρεία Sprider stores για 9 χρόνια.
Aπό τον Νοέμβριο του 2013 εντάχθηκε στο δυναμικό της Civitas σε θέση Account Director, απ’ όπου αποχώρησε πολύ πρόσφατα για να ενταχθεί στο δυναμικό του Ogilvy Group. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στο brand communication, δημόσιες σχέσεις, διαφημιστικές καμπάνιες και οργάνωση εκδηλώσεων με μεγαλύτερη εξειδίκευση στο χώρο των Fashion brands. Είναι κάτοχος πτυχίου Β.Α. Marketing Management & Advertising Promotion από το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, Deree College.

Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο είναι διαθέσιμες στο www.digitalfashioforum.gr.