Το πώς δημιουργήθηκε η πιο επιτυχημένη διαφήμιση της εποχής μας, διηγούνται στο CNN Greece o Λεωνίδας Αρβανίτης, Creative Director Soho Square Athens και η Δήμητρα Κακουλίδη, Business Unit Director Soho Square Athens. Μιλάμε, φυσικά, για τη διαφήμιση της συμπλήρωσης των 100 ετών της οικογένειας Παπαδοπούλου, που με τα μπισκότα της είναι δίπλα σε κάθε ελληνική οικογένεια όλο αυτό το διάστημα. Μια διαφήμιση που «ξεφεύγει» από τα χαρακτηριστικά όσων συνηθίζεται να βλέπουμε και η οποία παραπέμπει σε ατμόσφαιρα κινηματογραφικής ταινίας.
«Η πραγματική ιστορία της οικογένειας Παπαδοπούλου είναι από μόνη της ωραία και γοητευτική», εξηγεί ο Λεωνίδας Αρβανίτης, προσθέτοντας πως «άπαξ και βρέθηκε η ιστορία, ήταν προφανές ότι δεν μπορούσε ούτε παραγωγικά να αντιμετωπιστεί σαν διαφήμιση. Ήταν με έναν τρόπο μονόδρομος να τη φανταστούμε αλλιώς». Ο ίδιος στέκεται στις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει μια τέτοιου μεγέθους και ποιότητας δημιουργία, από το καθαρά σεναριακό κομμάτι ως την επιλογή του casting, το make up και τη δημιουργία των σκηνικών.
Από την πλευρά της, η Δήμητρα Κακουλίδη επισημαίνει τα δύο χαρακτηριστικά που κάνουν τη συγκεκριμένη διαφήμιση ιδιαίτερη εξαρχής: Αφενός διότι «γιόρταζε την επέτειο όχι ενός προϊόντος, αλλά μιας εταιρείας» αναφέρει και αφετέρου διότι είναι μία «καμπάνια που ήθελε να πει ‘ευχαριστώ’ στον κόσμο που αγάπησε αυτά τα προϊόντα». Η εταιρεία επέλεξε να μην προχωρήσει με μία αυτοαναφορική διαφήμιση, τονίζει και επισημαίνει πως, αντίθετα, «επέλεξε να πει μια ιστορία που στην ουσία της αφηγείται την κοινή ιστορία του καθένα από εμάς και των μπισκότων Παπαδοπούλου».




0 تعليقات
Εσείς, τι λέτε;