![]() |
photo credit by Nick Fewings (available for hire) |
Πριν λίγες εβδομάδες, ρωτούσα έναν «επιφανή» απόγονο γιατί στην εταιρία τους κρατάνε μάρκες που δεν πουλάνε καθόλου ή πουλάνε ελάχιστα, δεν τις βρίσκει ο καταναλωτής στα σημεία πώλησης ενώ συνεχίζουν να διαφημίζονται με διαφημίσεις που θυμίζουν ’70. Ξέρετε τι μου είπε, χωρίς κανένα ίχνος δισταγμού αλλά αντιθέτως με περηφάνια; Ότι η Α μάρκα ήταν η πρώτη που λανσαρίστηκε στην κατηγορία της το 1977 και τότε θεωρήθηκε το απόλυτο breakthrough! Η δε Β μάρκα δεν είναι δυνατόν να καταργηθεί διότι είναι εκείνη που ο ιδρυτής της εταιρίας (ο παππούς) είχε ο ίδιος σχεδιάσει και επιβάλλει στην Ελληνική αγορά. Εθνικό κειμήλιο, με άλλα λόγια! Και πόσα χρήματα δαπανάτε για να κρατάτε αυτούς τους κωδικούς; «Μπαίνουμε μέσα κανονικά» μου λέει χαμογελαστός για να προσθέσει με καμάρι «όμως ρεφάρουμε από τις πωλήσεις των άλλων μας μαρκών».
Δεν ήθελα να το τερματίσω και να του πω ότι αν ζούσε ο παππούς σου και ο πατέρας σου (για τον τελευταίο δεν παίρνω όρκο) και έβλεπαν αυτά τα χάλια θα είχε καταργήσει την κυκλοφορία αυτών των μαρκών και θα σε είχε αποκληρώσει.
by The Provoker - epixeiro.gr
0 تعليقات
Εσείς, τι λέτε;