Ticker

9/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

SWAROVSKI, KARLIE KLOSS and friends...!



Η KARLIE KLOSS ΜΑΖΙ ΜΕ ΛΑΜΠΕΡΕΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΕΣ  ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΟΔΑΣ ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ  ΤΗΝ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΗ ΦΥΣΗ ΤΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑΤΩΝ SWAROVSKI 

Με λαμπερά κοσμήματα και αξεσουάρ, η Swarovski απευθύνεται στην πολυδιάστατη γυναίκα που επιθυμεί η εμφάνισή της να ταιριάζει σε κάθε ώρα της ημέρας, από τις χαλαρές στιγμές έως τις ξεχωριστές περιστάσεις. Θέλοντας να δείξει στις γυναίκες
τον καλύτερο τρόπο για να συνδυάζουν και να ενσωματώνουν τα κοσμήματα στο στυλ τους, η Swarovskiπροσκάλεσε τη νέα brandambassadorKarlieKloss και μερικές από τις πιο λαμπερές φίλες της από τον χώρο της μόδας να πρωταγωνιστήσουν στο Περιοδικό Multifacets. Αυτή η κομψή τετράδα δείχνει πώς να ακολουθήσετε τις πιο hot τάσεις της σεζόν, συνδυάζοντας μερικά από τα πιο εμβληματικά κομμάτια της συλλογής CrystalGalaxy για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2016.
Η KarlieKloss και οι καλεσμένες της, HarleyViera-Newton, VashtieKola και VanessaHongεμφανίζονται ως πηγή έμπνευσης της πολυδιάστατης, σύγχρονης γυναίκας της Swarovski, μέσα από διαφορετικές αστραφτερές εκδοχές προσωπικότητας και στυλ.

Karlie Kloss: Η επιτομή της λάμψης
Προσθήκη λεζάντας

Η Karlie Kloss ηγείται του κόσμου της μόδας με το λαμπερό, αισιόδοξο πνεύμα της και την ατρόμητη αποφασιστικότητά της. Συμμετέχει σε επιδείξεις μόδας, διαπρέπει στις σπουδές της στο NYU, διοικεί φιλανθρωπική επιχείρηση, διδάσκει σε νέες γυναίκες γλώσσες προγραμματισμού - η Karlie τα κάνει όλα αυτά με στυλ και χάρη. Για να δείξει έναν τρόπο με τον οποίο πετυχαίνει την τέλεια ισορροπία, η Karlie υιοθέτησε την τάση MINI + MAXI, με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Η HarleyViera-Newton αποθεώνει την τάση της ασυμμετρίας
HarleyViera-Newton

Η HarleyViera-Newton, DJ και μοντέλο, έχει αναστατώσει την παγκόσμια σκηνή του στυλ με τον ανάλογο δυναμισμό. Προέρχεται από την πρώτη ομάδα κοριτσιών που αντέστρεψαν τους όρους στην ανδροκρατούμενη βιομηχανία, και η αβίαστη θηλυκή της κομψότητα καθιέρωσε την παρουσία της στον χώρο της μόδας, από τα κλαμπ μέχρι τα ντεφιλέ. Η Harley έβαλε την πινελιά της στα σκουλαρίκια, με μακριά και κοντά, μοντέρνα και κλασικά κομμάτια.

Η Vashtie Kola δίνει ένταση στο στυλ
Vashtie Kola
Τα πάντα σχετικά με την VashtieKola –η δουλειά της, το στυλ της, η προσωπικότητά της– φωνάζουν «MadeinNewYork». Είτε σκηνοθετεί βιντεοκλίπ, είτε σχεδιάζει ρούχα, η Vashtie παραμένει πιστή στο μοναδικό casualκαι chicstreet στυλ που της χάρισε το παρατσούκλι «Downtown’sSweetheart» και τη φήμη της διάσημης influencer. Η τάση της σεζόν STACK IN STYLE ταιριάζει απόλυτα στη Vashtie – εδώ δίνει επίσημο στυλ σε ένα ιδιαίτερο δερμάτινο μπλέιζερ με διάφορα λαμπερά βραχιόλια και δαχτυλίδια.

Η Vanessa Hong αντιστρέφει το κλασσικό
Vanessa Hong


Το blog μόδας της Vanessa Hong είναι ένα εικονικό ταξίδι αναψυχής, ένα μονοχρωματικό κολάζ έμπνευσης με φωτογραφίες από τα ταξίδια, τα σχέδια και τις κομψές εμφανίσεις της. Αποτελούμενη από επιλεγμένα βασικά κομμάτια –καθημερινά κι αγαπημένα όπως δερμάτινο παντελόνι, μακό μπλουζάκι και άνετο πουλόβερ– η γκαρνταρόμπα της ανανεώνεται κάθε σεζόν. Το styling της Vanessa ταιριάζει απόλυτα με την τάση CLASSIC TWIST – εδώ συνδυάζει διάφορα βασικά κομμάτια για να δημιουργήσει μια νέα, προσωπική ερμηνεία του στυλ.
  

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ SWAROVSKI

Η Swarovski προσφέρει μια ευρεία συλλογή απαράμιλλης ποιότητας, δεξιοτεχνίας και δημιουργικότητας. Η Swarovski, η οποία ιδρύθηκε το 1895 στην Αυστρία, σχεδιάζει, κατασκευάζει και εμπορεύεται κρύσταλλα υψηλής ποιότητας, γνήσιους πολύτιμους λίθους και συνθετικούς λίθους, καθώς και έτοιμα προϊόντα όπως κοσμήματα, αξεσουάρ και είδη φωτισμού. Σήμερα, η Επιχείρηση Κρυστάλλων Swarovski γιορτάζει 120 χρόνια ζωής, διοικείται πλέον από τους απογόνους πέμπτης γενιάς της ομώνυμης οικογένειας και διαθέτει ένα δίκτυο με περισσότερα από 2.560 καταστήματα σε όλο τον κόσμο: 170 χώρες, περισσότεροι από 25.000 εργαζόμενοι και έσοδα ύψους 2,33 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2014. Μαζί με τις αδελφές εταιρείες SwarovskiOptik (οπτικά είδη) και Tyrolit (αποξεστικά), η Επιχείρηση Κρυστάλλων Swarovski συνθέτει τον Όμιλο Swarovski. Το 2014, ο Όμιλος κατέγραψε έσοδα ύψους 3,05 δισεκατομμυρίων ευρώ και απασχολούσε περισσότερους από 30.000 εργαζομένους. Το Ίδρυμα Swarovski ιδρύθηκε το 2012 με σκοπό να τιμήσει το φιλάνθρωπο πνεύμα του ιδρυτή της εταιρείας, Daniel Swarovski. Αποστολή του είναι να υποστηρίζει τη δημιουργικότητα και τον πολιτισμό, να προάγει την ευημερία και να διαφυλάσσει τους φυσικούς πόρους.

Jewelry